Správa oprav je proces detekce, stahování, testování, schvalování a instalace nových / chybějících oprav pro všechny operační systémy a aplikace v síti. Správci IT často jen obtížně zajišťují bezpečnost IT prostředí, bez toho, aby pochopili, jak zranitelné jsou jejich systémy.

Centralizovaná správa pro koncové body v síti umožní na první pohled klasifikovat zranitelné, vysoce zranitelné a zdravé systémy. To pomáhá najít systémy, které vyžadují pozornost, aby mohla být přijata vhodná opatření k zajištění bezpečnosti sítě před kybernetickými útoky.

Řešení založené na agentech Desktop Central řeší všechny aspekty správy záplat aplikací Windows, Mac, Linux a aplikací třetích stran. To zahrnuje zjišťování systému; identifikace požadovaných aktualizací systému Windows, aktualizací systému Mac a aplikací třetích stran; nasazení příslušných oprav, hotfix, aktualizací zabezpečení a zpráv o opravách, aby byla práce správců sítě snadná. Správci sítí se mohou rozhodnout pro toto plně automatizované softwarové řešení pro správu oprav a nemusí se starat o záplatování systémů.

  • Detekce chybějících oprav na systémech
  • Stahování oprav
  • Testování a schvalování oprav
  • Instalace nových / chybějících oprav

Automatické zjišťování systému

Řešení Desktop Central provádí automatické zjišťování systémů Windows pomocí služby Active Directory. Správci si mohou vybrat systémy, které mají být spravovány pomocí Desktop Central. Agenti Desktop Central nainstalovaní ve spravovaných systémech provádějí akce iniciované ze serveru Desktop Central. Tento agent je zodpovědný za skenování posouzení zranitelnosti a nasazení oprav.

Online databáze zranitelností

Databáze zranitelností online je portál na webu ManageEngine. To hostí nejnovější databázi zranitelností, která byla zveřejněna po důkladné analýze. Na webu jsou uvedeny všechny dostupné aktualizace systému Windows. Server Desktop Central umístěný na webu zákazníka stahuje záplaty z této databáze. Poskytuje informace potřebné pro skenování a instalaci oprav.